Nazwa forum

Forum o wszystkich częściach z serii Gothic


#1 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

GOTHIC III OPIS MISJI:VARANT

Al Shedim



http://img187.imageshack.us/img187/1287/alshedim.png



1. Pomoc koczowników z Al Shedim



Zadanie to zleci nam Wutras. Jeśli chcemy uzyskać pomoc koczowników przy oczyszczaniu okolicznych ruin z orków, porozmawiaj z Onatasem i Pakwanem.

Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

2. Wyzwolenie Al Shedim



Wybijamy wszystkich orków z okolic świątyni Al Shedim.

Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500

3. Spenetruj pole ruin Al Shedim



Saturas zleci nam odnalezienie dziesięciu urn strażników umarłych, trzech zwojów badaczy, pięciu kufli uzdrowiecieli, siedmiu figurek wojowników i siedmiu kamiennych tablic kapłanów (zadania nr 4, 5, 6, 7 i 8). Da nam mapę z zaznaczonymi ruinami budynków, w których mamy prowadzić poszukiwania.
Punkty Doświadczenia: 2500

4. Odszukaj 10 urn strażników umarłych!



Część zadania nr 3. Poszukiwania dziesięciu urn strażników prowadzimy na obszarze ruin strażników umarłych.
Punkty Doświadczenia: 1250

5. Odszukaj 3 zwoje badaczy!



Część zadania nr 3. Poszukiwania trzech zwojów badaczy prowadzimy na obszarze Prastarej Biblioteki.
Punkty Doświadczenia: 750

6. Odszukaj 5 kuflów uzdrowicieli



Część zadania nr 3. Poszukiwania pięciu kuflów uzdrowicieli prowadzimy na obszarze kwater uzdrowicieli.
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Odszukaj 7 figurek wojowników



Część zadania nr 3. Poszukiwania siedmiu figurek wojowników prowadzimy na obszarze szkoły wojowników.
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Odszukaj 7 kamiennych tablic kapłanów



Część zadania nr 3. Poszukiwania siedmiu kamiennych tablic prowadzimy na obszarze kwater kapłanów.
Punkty Doświadczenia: 1000

9. Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim



Aby się dostać do świątyni Al Shedim, należy zebrać pięć kluczy (zadania nr 10, 11, 12, 13 i 14). Znajdziemy je w skrzyniach na obszarze ruin (trzy z nich), jeden ma Saturas, a jeden Lester.
Punkty Doświadczenia: 5000

10. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Al Shedim



Część zadania nr 9. Ten klucz daje nam Saturas.
Punkty Doświadczenia: 2000

11. Znajdź drugi klucz do świątyni w Al Shedim



Część zadania nr 9. Ten klucz daje nam Lester.
Punkty Doświadczenia: 2000

12. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Al Shedim



Część zadania nr 9. Klucz znajdujemy w jednej ze skrzyń.
Punkty Doświadczenia: 2000

13. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Al Shedim



Część zadania nr 9. Klucz znajdujemy w jednej ze skrzyń.
Punkty Doświadczenia: 2000

14. Znajdź piąty klucz do świątyni w Al Shedim



Część zadania nr 9. Klucz znajdujemy w jednej ze skrzyń.
Punkty Doświadczenia: 2000

15. Znajdź pięć kluczy do świątyni w Mora Sul



Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy do świątyni Mora Sul (zadania nr 3, 10, 36, 47 i 49 w Mora Sul), będziemy mogli ją otworzyć.
Punkty Doświadczenia: 2500


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#2 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: GOTHIC III OPIS MISJI:VARANT

Bakaresh



1. Świątynia w Bakareshu
Aby dostać się do świątyni w Bakareshu, należy zdobyć 75 reputacji miejscowej i porozmawiać z Amulem lub wykonać zadanie nr 3.
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Raport z południa
Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na południu w grupie Benita. Mamy się tam udać i wrócić z raportem.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 500

3. Dostawa broni z Ben Sali
W nazwie zadania jest błąd, chodzi o Bakaresh. Benito chce, żebyśmy udali się do Jaffara i przynieśli od niego trzy sztuki broni.
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Raport z północy
Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na północy w grupie Akrabora. Zanim uzyskamy raport, będziemy musieli wykonać zadanie nr 5. Potem wracamy do Silvio.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 500

5. Agresywni koczownicy
Część zadania nr 4. Musimy udać się do pobliskiej jaskini i wybić grupę koczowników.
Reputacja w Bakaresh: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Gniazdo pełzaczy
Silvio chce, żebyśmy pozbyli się pełzaczy z jaskini na północ od Bakareshu.
Reputacja w Bakaresh: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Przekonaj kupców
Aschnu może sprzedać ci kilka informacji. Powie ci m.in., że, aby zdobyć szacunek w mieście, możesz dostarczyć Amulowi daninę od kupców. Najpierw trzeba ich jednak przekonać: wykonać zadanie dla Carlosa (nr 8), obiecać przysługę Aldo oraz pochwalić się jakimś czynem Jaffarowi.
Punkty Doświadczenia: 1500

8. Ruiny Bakareshu
Zadanie zleca nam Carlos. W pobliskich ruinach grasują lwy i szakale. Należy je zabić.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Bakaresh: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Drobna przysługa...
Kiedy już będziemy mieli dostęp do świątyni w Bakareshu (zadanie nr 1), możemy wykonać to zadanie. Sigmor zapyta nas, co sądzimy o Aldo. Możemy wypowiedzieć się o nim pozytywnie bądź negatywnie (wtedy dostajemy zadanie nr 10).
Punkty Doświadczenia: 1000

10. I po kłopocie!Kontynuacja zadania nr 9.
Sigmor zleci nam zabicie Aldo, jeśli wypowiemy się o nim źle.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 2500

11. Zanieś Amulowi daninę kupcówKontynuacja zadania nr 7.
Idziemy z daninami kupców do Amula. Musisz to zrobić w ciągu jednego dnia.
Reputacja w Bakaresh: +20
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Stary mieszek
Amul zleci ci tego questa, kiedy będziesz wypełniał zadanie dla Zubena. Podczas obstawiania zakładów, zgubił swój mieszek. Znajdziemy go w jednym z kufrów wojowników na arenie.
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Pokonaj Irhabara na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Irhabarem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Pokonaj Achmeda na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Achmedem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Pokonaj Mufassę na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Mufassą. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Walka o tytuł
Płacimy Hernandowi 2000 stuk złota i idziemy walczyć dwoma wojownikami świątynnymi. Kiedy ich pokonamy, zdobywamy tytuł mistrza i nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +10
Punkty Doświadczenia: 2500

17. Trzy szkatuły
Aldo chce, żebyśmy odzyskali jego trzy szkatuły. Znajdziemy je w pobliskich ruinach.
Punkty Doświadczenia: 1000

18. Lekcja gościnności
Kiedy będziesz już miał dostęp do świątyni (zadanie nr 1), porozmawiaj z Tizkarem. Zleci ci pozbycie się koczowników. Znajdziesz ich w pobliskiej oazie. Możesz wziąć do pomocy Silvia.
Reputacja u Asasynów: +20
Punkty Doświadczenia: 2500

19. Koczownicy i najeźdźcy
Knut jest Nordmarczykiem i chce zdobyć Bakaresh. Potrzebuje jednak pomocy pozostałych dwóch przywódców: Aterasa i Redge'a. Dla Aterasa trzeba będzie wykonać zadanie (nr 20), natomiast Redge'a wystarczy przekupić.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

20. Odszukaj Sinikara!
Część zadania nr 19. Sinikara znajdziemy w jaskini na południe od Bakareshu.
Punkty Doświadczenia: 500

21. Wsparcie
Sinikar pomoże w ataku tylko pod warunkiem, że przekonamy do pomocy Muraka. Można to zrobić, wykonując zadanie nr 22.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

22. Słowa tu nie wystarczą...
Część zadania nr 21.
Murak pomoże, jeśli dostarczymy mu 3 paczki broni. Znajdziemy je w np. w namiotach Silvia.
Punkty Doświadczenia: 1500

23. Oswobodź Bakaresh
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Bakaresh.

Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 5000

Ben Erai



1. Dziesięć kwiatów kaktusa
Eusebio potrzebuje 10 kwiatów kaktusa. Znajdziesz je w okolicy.
Alchemia: +1
Reputacja w Ben Erai: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

2. Droga do złota
Eusebio zasugeruje ci obrabowanie kufrów ze złota. Możemy donieść o tym Sanchowi.
Punkty Doświadczenia: 1500

3. Praca dla Sancha
Navaras nie wpuści się do kopalni, dopóki nie zdobędziesz 75 reputacji w Ben Erai. Sugeruje ci pracować dla Sancha. Należy wykonać zadania nr 5, 6 i 8.
Punkty Doświadczenia: 500

4. Lepiej, żeby Lukar wyniósł się z miasta
Rozmawiamy z Lukarem i dowiadujemy się o jego zapędach. Możemy wydać go Sanchowi. Ten każe nam usunąć go z miasta.
Reputacja w Ben Erai: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Tunel w Lago
Sancho zleci ci sprawdzenie, co się dzieje w tunelu w Lago.
Reputacja w Ben Erai: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Porozmawiaj z Vasco
Dostępne po wykonaniu zadania nr 17. Sancho chce, żebyśmy porozmawiali z Vasco, co też czynimy.
Punkty Doświadczenia: 250

7. Łowy na pełzacze
Vasco chce, żebyśmy udali się na zachód od miasta i zabili "twarde pełzacze". Po wykonaniu zadania wracamy po nagrodę.
Reputacja w Ben Erai: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Niewolnicy dla Lago
Kontynuacja zadania nr 6. Musimy porozmawiać z "wychudłym niewolnikiem" i zabrać go do tunelu w Lago.
Reputacja w Ben Erai: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Bagienne ziele dla Vasco
Należy zdobyć paczkę bagiennego ziela i przynieść ją Vasco. Poszukaj w Lago (możesz np. dostać ją, wygrywając na tamtejszej arenie).
Alchemia: +1
Punkty Doświadczenia: 500

10. Brudne sprawki
Vasco chce, żebyśmy oszukali Sancha. Możemy to zrobić, wykonując zadanie nr 11 lub wydając Vasca Sanchowi.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Złoto Ben Erai
Część zadania nr 10. Oszukujemy Sancha.
Punkty Doświadczenia: 2500

12. Nieoczekiwana wiadomość od Sigmora z Bakareshu
Po wykonaniu wszystkich zadań dla Sancha (nr 4, 5, 6 i 8), dostajemy wiadomość do Sigmora z Bakareshu. Mamy ją do niego dostarczyć.
Reputacja u Asasynów: +15
Punkty Doświadczenia: 500

13. Polowanie na nagrody: Ben Erai
Campa chce, abyśmy zabili trzech przywódców koczowników: Hurita (zadanie nr 14), Shakyora (zadanie nr 7 w Lago) i Yespasa (zadanie nr 15).
Reputacja w Ben Erai: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

14. Polowanie na nagrody: HuritCzęść zadania nr 13. Hurit swój obóz ma na południe od Ben Erai.

Reputacja w Ben Erai:
Reputacja u Asasynów: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Polowanie na nagrody: Yespas
Część zadania nr 13. Yespasa znajdziemy na południowy zachód od Ben Erai.

Reputacja w Ben Erai:
Reputacja u Asasynów: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

16. Oswobodź Ben Erai
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Ben Erai.

Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#3 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: GOTHIC III OPIS MISJI:VARANT

Ben Sala





1. Problemy z Basirem
Musimy udać się do Montery i zabić Basira. Być może już to zrobiliśmy, oswobadzając to miasto.
Reputacja w Ben Sala: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Eskortuj Miguela do wioski
Miguel jest atakowany przez grupę zombie. Musimy czym prędzej go uratować, a następnie zaprowadzić do Ben Sala.
Reputacja w Ben Sala: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Bankiet dla sępów
Julio chce, byśmy zabili Suguta i odebrali skradzioną rudę. Znajdziemy go na południe od Ben Sala, w oazie. Wracamy z rudą do Julia.
Reputacja w Ben Sala: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Na ratunek Ben Sali
Wykonujemy zadania nr 5, 6 i 8, a następnie wracamy do Julia.
Reputacja w Ben Sala: +15
Punkty Doświadczenia: 2500

5. Ruiny
Daro niepokoi się o swoich zwiadowców. Idziemy do ruin i odnajdujemy ich, przemienionych w ożywieńców. Zabijamy przeciwników i wracamy do Dara.
Reputacja w Ben Sala: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Tunele
Daro chce, żebyśmy oczyścili okoliczne jaskinie z ożywieńców.
Reputacja w Ben Sala:
Reputacja w Ben Sala: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

7. Droga do świątyni
Kiedy zdobędziemy dostatecznie wysoką reputację w Ben Sala, Dolok pokaże nam drogę do świątyni. Musimy za nim podążać.
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Przeklęty!
Kontynuacja zadania nr 7. Trzeba oczyścić świątynię z nieumarłych, z Yugulem na czele.
Reputacja w Ben Sala: +20
Punkty Doświadczenia: 2500

9. Zrabowane dobra
Giores został napadnięty przez bandytów. Mamy udać się do ich kryjówki na północ od Ben Sala, zabić ich i zanieść w sumie osiem skrzyń w towarami.
Reputacja w Ben Sala: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

10. Sześć skrzyń ze stalą
Enzo chce odzyskać swoje skrzynie ze stalą. Pięć z nich znajdziesz w tunelach, szóstą ma Miguel.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Ben Sala: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Oswobodź Ben Salę!
Jeśli współpracujemy z koczownikami, zabijamy wszystkich w Ben Sala.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500

Braga



1. Polowanie na zębacze
Diego zaprosi nas do wspólnego polowania na zębacze. Idziemy za nim i zabijamy wszystkie potwory.
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Danina z Bragi
Kupcy z Bragi są winni daninę Zubenowi. Należy wykonać zadania nr 3, 6, 7 i 8, a także załatwić sprawę z Tufailem.
Reputacja u Asasynów: +10
Reputacja w Bradze: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

3. Puchar sprzedawców wody
Część zadania nr 2. Zuben chce jako daninę od Abbasa jego puchar, lecz został on odebrany Tufailowi przez bandytów. Rozmawiamy z Tufailem i idziemy z nim do ich kryjówki. Tam znajdziemy puchar. Zanosimy go do Nafalema (250 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Bradze: +5
Punkty Doświadczenia: 1750

4. Podążaj za Tufailem
Część zadania nr 3. Idziemy za Tufailem do kryjówki koczowników. Po walce rozmawiamy z nim (dodatkowe 1500 PD i możliwość nauki).
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Powrót Abbasa
Kiedy wykonasz zadanie nr 3, Abbas będzie mógł wrócić do Bragi.
Punkty Doświadczenia: 500

6. Danina Bernardo
Część zadania nr 2. Aby przekonać Bernada do zapłaty daniny, musimy go najpierw pokonać. Dodatkowe 250 PD po oddaniu jej Nafalemowi.
Reputacja w Bradze: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Danina Jose
Część zadania nr 2. Jose odda daninę bez oporów.
Reputacja w Bradze: +5
Punkty Doświadczenia: 500

8. Danina Luki
Część zadania nr 2. Musimy się zgodzić na propozycję Luci (wykonać zadanie nr 9).
Reputacja w Bradze: +5
Punkty Doświadczenia: 500

9. Skóra mrocznego zębacza
Część zadania nr 11. Idziemy na pustynię, szukamy pięć mrocznych zębaczy i zabijamy je (aby zdjąć ich skórę, musimy mieć odpowiednią umiejętność). W zamian dostajemy lekki pancerz asasyna.
Punkty Doświadczenia: 1000

10. Aila
Nafalem powie ci, że porwano Ailę. Jose udzieli ci bardziej szczegółowych informacji. Musimy znaleźć kryjówkę koczowników. Najprościej będzie poszukać w pobliskich ruinach maga wody Riordiana i iść tam razem z nim (zadanie nr 11). Na miejscu mamy dwie możliwości: zabić wszystkich koczowników lub przyłączyć się do nich. Niezależnie od wybranej przez nas opcji, zabieramy Ailę z powrotem do Bragi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
Reputacja w Bradze: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Eskortuj Riordiana
Riordian poprosi cię o eskortowanie go do kryjówki koczowników. Podążamy za nim pokonując zagrażające mu potwory.
Punkty Doświadczenia: 1500

12. Przygotowania do wyzwolenia Bragi
Marus potrzebuje trzech zestawów broni. Można je zdobyć w różnych miejscach u asasynów w Varancie, np. Bernado ma jedną przy sobie, a drugą w swoim domu.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Polowanie na nagrody: Braga
Jose chce, abyśmy zabili trzech przywódców koczowników: Asaru, Malira i Taklara. Trzeba wykonać zadania 3, 5 i 6, a następnie wrócić do Jose (900 sztuk złota).
Reputacja w Bradze: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

14. Polowanie na nagrody: Asaru
Część zadania nr 13. Najprościej dostać się do kryjówki Asaru podążając za Riordianem (zadanie nr 11), którego znajdziemy w pobliskich ruinach. Po wykonaniu zadania idziemy do Jose (500 sztuk złota).
Reputacja w Bradze: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

15. Polowanie na nagrody: Malir
Część zadania nr 13. Najprościej dostać się do kryjówki Malira podążając za Tufailem (zadanie nr 4). Po wykonaniu zadania idziemy do Jose (300 sztuk złota).
Reputacja w Bradze: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Polowanie na nagrody: Taklar
Część zadania nr 13. Taklara znajdziemy w ruinach na północ od Bragi. Po wykonaniu zadania idziemy do Jose (300 sztuk złota).
Reputacja w Bradze: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

17. Tajne układy
Przy Taklarze znajdziemy wiadomość, świadczącą o brudnych interesach Bernada. Możemy zabrać ją do Nafalema.
Reputacja w Bradze: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

18. Ruiny w pobliżu Bragi
Ayitos chce, żebyśmy zabili grupkę rabusiów z ruin na północ od Bragi. Wracamy do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Wyzwolenie Bragi
Jeśli decydujemy się na współpracę z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Bradze.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#4 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: GOTHIC III OPIS MISJI:VARANT

Ishtar



1. Dostęp do Ishtar
Aby wejść do Ishtar, musimy zdobyć 75 reputacji u asasynów.
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Sprawdzian Asasynów
Należy wykonać questy od Asama, Emeta, Kasima, Makasa, Musana, Ugrasala i Zubena. Dzięki temu, zdamy test i uzyskamy dostęp do zadań, które pozwolą ukończyć grę drogą asasyna.
Punkty Doświadczenia: 5000

3. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Makasa.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

4. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Musana.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Walka na arenie!
Wejdź na arenę i pokonaj Emeta.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Walka z Surusem
Zabijamy Surusa.
Siła: +1
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 250

7. Studnie poza miastem
Makas chce, żebyśmy porozmawiali z Kafą. Znajdziemy go w pobliżu studni, poza murami miasta.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Atak szakali!
Zabijamy szakale atakujące studnie.
Punkty Doświadczenia: 1250

9. Więcej szakali!
Kolejne szakale atakują studnie. Oczywiście zabijamy je.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1250

10. Trzech przywódców stada
Zabijamy trzech przywódców szakali. Dwóch znajdziemy w pobliżu, trzeci kryje się w ruinach koło jaskini.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Dostarcz dziesięć sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
Przynosimy Svenowi dziesięć sztabek magicznej rudy.
Punkty Doświadczenia: 3000

12. Zwyczaje panujące w Varancie
Jeśli nie zdenerwujemy Surusa, skieruje nas do Ugrasala
Punkty Doświadczenia: 1000

13. Mistrz walki
Uczymy się od Ugrasala mistrzostwa w walce dwoma mieczami.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Pomysłodawca kradzieży rudy
Ningal z Mora Sul i Delazar kierują cię na trop Nerasula. Trzeba go zabić.
Punkty Doświadczenia: 500

15. Złodzieje rudy
Zabijamy złodziei rudy: Hassana i Suguta. Ich położenie jest zaznaczone na tej mapie.
Punkty Doświadczenia: 3000

16. Cenna misa
Zabijamy Zarkosa i oddajemy Asamowi misę.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

17. Zarkos
Zadanie to pokrywa się z powyższym.
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

18. Materiały treningowe
Należy dać Emetowi paczkę bagiennego ziela.
Reputacja w Ishtar: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

19. Skóry rozkładających się bestii
Mamy przynieść Musanowi pięć skór "rozkładających się bestii". Znajdziemy je w jaskini na północ od miasta. Drogę może nam wskazać Zarkos.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Ishtar: +15
Punkty Doświadczenia: 2500

20. Danina ze świątyni
Zuben chce, byśmy udali się do Bakaresh i zebrali daninę od trzech magów: Amula (konieczne wykonanie zadania dla niego), Sigmora (da nam klucz do skrzyni, którą znajdziemy w jaskini w pobliżu Bakareshu), Tizgor da nam pieniądze bez warunków.
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Ishtar: +10
Punkty Doświadczenia: 2500

21. Uzbrój niewolników!
Przynosimy Karmokowi trzy paczki broni.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

22. Mikstury dla niewolników!
Dajemy Karmokowi 20 mikstur leczniczych.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

23. Oswobodź Ishtar!
Wybijamy wszystkich asasynów w Ishtar.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500


Lago



1. Dziwne sny Sibura
Sibur chce, byśmy przynieśli mu pięć skór lodowych wilków. Jeśli ich nie mamy w ekwipunku, musimy udać się po nie aż do Nordmaru. W zamian dostaniemy plany, których potrzebuje Hatlod z Silden.
Alchemia: +1
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Zmierz się z Mamukiem
Mamy pokonać Mamuka na arenie. Trzeba go najpierw sprowokować do walki.
Siła: +1
Reputacja w Lago: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Zmierz się z Grubuzem
Wejdź na arenę i pokonaj Grubuza.
Siła: +1
Reputacja w Lago: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Krwawe krwiopijce
Rasul zleca nam zabicie dziesięciu krwiopijców nieopodal plantacji.
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Trofea z topielców
Mamy przynieść Mamukowi dziesięć skór i dziesięć szponów z topielców. Potwory te znajdziemy w okolicy (oczywiście musimy mieć przy tym odpowiednią umiejętność).
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

6. Dowiedz się kim jest więzień!
"Lekceważący strażnik" nie chce ci powiedzieć, kto jest więźniem. Powie ci za to Mamuk, kiedy wykonasz zadanie nr 5. Okazuje się, że to mag wody Vatras.
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Polowanie na nagrody: Shakyor,
lew pustyniJest to część zadania nr 13 w Ben Erai. Mamy zabić Shakyora przebywającego w okolicach Lago.
Reputacja w Lago: +25
Reputacja u Asasynów: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

8. Kamień lwa
Zadanie to zostanie wykonane, kiedy zdobędziemy kamień lwa Shakyora. Możemy to zrobić zabijając go (zadanie nr 7) lub odbierając w nagrodę za wypędzenie asasynów z Lago (zadanie nr 9).
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Oswobodź Lago!
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Lago. Następnie idziemy do Shakyora po nagrodę.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500

10. Odstaw Vatrasa do Hurita
Po oswobodzeniu Lago (zadanie nr 9), uwalniamy Vatrasa. Mamy go eskortować do Hurita (zadanie nie ma sensu, jeśli go wcześniej zabiliśmy).
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

#5 Dzisiaj 15:52:43

 Xardas

Administrator

3761792
Zarejestrowany: 2010-04-07
Posty: 46
Punktów :   

Re: GOTHIC III OPIS MISJI:VARANT

Mora Sul



1. Strażnicy Kaffu
Bandaro dostał zadanie zabicia trzech strażników, którzy okradli Kaffu. Przejmij od niego tę misję. Idziemy do Kaffu, który chce, żebyśmy przynieśli jego złoto (zadanie nr 2). Strażników znajdziemy w ruinach na zachód od Mora Sul.
Reputacja w Mora Sul: +15
Punkty Doświadczenia: 2000

2. Kaffu chce odzyskać swoje złoto
Część zadania nr 1. Po zabiciu strażników, bierzemy złoto, jakie mieli przy sobie i idziemy z nim do Kaffu.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul
Ilja odda ci klucz do świątyni Mora Sul, jeśli obiecasz przynieść mu z niej pewną wazę (zadanie nr 4).
Punkty Doświadczenia: 2000

4. Ilja chce artefakt ze świątyni
Ilja w zamian za klucz chce, żebyś przyniósł mu ze świątyni wazę o dużej wartości. Kiedy już się do niej dostaniemy, odnajdujemy wewnątrz artefakt i zanosimy go Ilji.
Punkty Doświadczenia: 2500

5. Handel artefaktami
Faesul chce, żebyś przekonał Grubasa nadzorującego niewolników w pobliżu świątyni Mora Sul, aby ci znów mogli sprzedawać artefakty w mieście. Nie zgodzi się on ot tak, trzeba będzie go pobić (zadanie nr 6). W końcu wyrazi zgodę. Idziemy powiedzieć o tym Faesulowi.
Punkty Doświadczenia: 1000

6. Pokonaj Grubasa
Część zadania nr 5. Musimy pobić Grubasa.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500

7. Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników
Grubas potrzebuje ośmiu mikstur wytrzymałości dla niewolników. Dajemy mu je.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Puchary duszy
Ramon chce się wzbogacić na "Pucharach Duszy". Mamy je dla niego wykraść kupcom: Faesulowi, Ilji, Ismaelowi, Hamidowi i Masilowi. U każdego z nich puchar znajdziemy na łóżku (w przypadku Faesula i Ilji na piętrze ich domu).
Punkty Doświadczenia: 2000

9. Ukarz niewolnika Yussufa
Bandaro opowie ci o zbiegłym niewolniku, Yussufie, który ukradł z wykopalisk cenne artefakty. Mamy się go pozbyć. Znajdziemy go na północ od Mora Sul. Mamy wybór - albo zabijamy Yussufa, albo oddaje nam klucz do świątyni i ucieka, a my donosimy o tym Bandaro (zadanie nr 13).
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

10. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Część zadania nr 9. Niezależnie od wybranego rozwiązania, klucz wpada w nasze ręce.
Punkty Doświadczenia: 2000

11. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu
Cruz został w swoim starym obozowisku zaatakowany przez grupę pustynnych pełzaczy. Pójdź tam za nim.
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Ranny pełzacz piaskowy
Kontynuacja zadania nr 11. Należy zabić rannego pełzacza, który połknął jeden z Ognistych Pucharów.
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Yussuf znika
Jeśli pozwoliliśmy uciec Yussufowi, mówimy Bandaro, że niewolnik zbiegł.
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Ramirez, zaginiony asasyn
Bandaro opowie ci o zaginionym asasynie imieniem Ramirez. Szukamy go w ruinach na południowy zachód od Mora Sul. Odnajdujemy tam Mezira, który zaprowadza nas do jego zwłok (zadanie nr 15).
Punkty Doświadczenia: 1500

15. Podążaj za Mezirem
Część zadania nr 14. Podążamy za Mezirem.
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Eskortuj Mezira do oazy Murata
Mezir poprosi nas o eskortę do obozu Murata.
Punkty Doświadczenia: 2500

17. Człowiek, który zabił Ramireza
Kiedy już wykonamy zadanie nr 14 i uzyskamy dostęp do pałacu Gonzalesa, przebywający w nim Ningal zleci nam wykrycie zabójcy. Idziemy do Ismaela, który nam mówi o Hassanie. Znajdziemy go w ruinach, daleko na południowy zachód od Mora Sul. Zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

18. Hassan
Zadanie pokrywa się z powyższym.
Punkty Doświadczenia: 1000

19. Pokonaj Paladyna na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Paladyna.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

20. Pokonaj Anktosa na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Anktosa.
Siła: +1
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

21. Pokonaj Oelka na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Oelka.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

22. Pokonaj Angara na arenie
Porozmawiaj z Felipe. Wejdź na arenę i pokonaj Angara.
Siła: +1
Reputacja w Mora Sul: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

23. Księżycowe ostrze
Możemy sprzedać Księżycowe Ostrze wygrane na arenie (zadania nr 19, 20, 21 i 22) Ismaelowi.
Punkty Doświadczenia: 1000

24. Złoto Hectora
Takie dziwne zadanie. Pożyczamy 1000 sztuk złota od Hectora i oddajemy mu 1400. Nie ma to jak dobrze ubity interes.
Punkty Doświadczenia: 2000

25. Delikatna sprawa
Hamid chce dostać Amulet Czarnoksięstwa, który jest w posiadaniu nieprzychylnego mu Ilji. Musimy iść do kupca i wcisnąć mu kit o zwiększeniu magicznych zdolności, by nabyć amulet. Następnie wracamy do Hamida.
Punkty Doświadczenia: 1000

26. Yasmin
Dostępne po wykonaniu zadania nr 25. Mamy zanieść amulet z pozdrowieniami do Murata i wziąć w zamian Yasmin. Wracamy z nią do Hamida.
Punkty Doświadczenia: 1000

27. Orknarok, niewolnik ze świątyni
Masil chce, żebyśmy zabrali Orknaroka do Fasima przebywającego w pobliżu świątyni Mora Sul. Ten jednak nie będzie chciał niewolnika i skieruje nas do Kalescha. Ork również odmówi. Będziemy zmuszeni uwolnić Orknaroka.
Punkty Doświadczenia: 1250

28. Dług i weksle
Dostępne po wykonaniu zadania z Orknarokiem. Trzeba iść do Hectora, Ilji i Ramona, aby spłacić długi Masila, odbierając weksle.
Punkty Doświadczenia: 1500

29. Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych
Kalesch chce, byś pozbył się gońców pustynnych. Znajdziemy je na wschód od świątyni Mora Sul, pośród ruin.
Punkty Doświadczenia: 1500

30. Podarunki dla Gonzalesa
Aby dostać się do Gonzalesa, musimy najpierw przynieść mu podarunki. Wykonujemy zadania nr 31, 33, 34 i 35.
Punkty Doświadczenia: 2500

31. Kobieta dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Idziemy do oazy, gdzie przebywa Murat (na wschód od Mora Sul), kupujemy Alimę i przyprowadzamy ją do Nasiba.
Punkty Doświadczenia: 1000

32. Alima
Zadanie pokrywa się z questem nr 31.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

33. Złoto dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi 1000 sztuk złota dla Gonzalesa.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

34. Miecz dla Gonzalesa
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi Księżycowe Ostrze, które zdobyliśmy na wygrywając na arenie (zadania nr 11, 8, 9 i 7). Jeśli już wykonaliśmy quest dla Ismaela (nr 56), musimy najpierw odebrać mu miecz.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

35. Smakowity prezent
Część zadania nr 30. Dajemy Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
Reputacja w Mora Sul: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

36. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul
Ten klucz jest w posiadaniu Gonzalesa. Aby go zdobyć musimy zabić go lub zapłacić 10000 sztuk złota. Jeśli nie zamierzasz jeszcze kończyć swojej przygody w Mora Sul, sugeruję to drugie rozwiązanie.
Punkty Doświadczenia: 2000

37. Weksle dla Gonzalesa
Istnienie tego questa należy poddać pod wątpliwość. Należy spłacić weksle Gonzalesa poprzez oddanie złota Nasibowi.
Reputacja w Mora Sul: +10
Punkty Doświadczenia: 1000

38. Zabij wszystkich Magów Wody
Gonzales chce, żebyśmy zabili wszystkich magów wody (ich położenie znajdziemy na tej mapie). Wykonujemy zadania nr 39, 40, 41, 42, 43, 44 i 45.
Reputacja u Asasynów: +4
Punkty Doświadczenia: 2500

39. Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Saturasa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

40. Zabij Cronosa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Cronosa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

41. Zabij Merdariona, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Merdariona i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

42. Zabij Myxira, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Myxira i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

43. Zabij Nefariusa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Nefariusa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

44. Zabij Riordiana, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Riordiana i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

45. Zabij Vatrasa, Maga Wody
Część zadania nr 38. Odnajdujemy Vatrasa i zabijamy go.
Reputacja u Asasynów: +3
Punkty Doświadczenia: 1000

46. Kirk i pustynni rabusie
Kirk twierdzi, że jeden z kluczy do świątyni Mora Sul mają pustynni rabusie. Podążamy za nim. W pewnym momencie zatrzyma się i zdamy sobie sprawę, że to pułapka. Pokonujemy Kirka i zyskujemy klucz.
Punkty Doświadczenia: 500

47. Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
Patrz zadanie nr 46.
Punkty Doświadczenia: 2000

48. Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul
Kalesch chce, żebyśmy przynieśli mu pozostałe cztery klucze do świątyni Mora Sul (zadania nr 3, 10, 36 i 47). W jego posiadaniu jest piąty.
Punkty Doświadczenia: 2500

49. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
Aby zdobyć ten klucz, musimy pobić Kalescha (patrz też zadanie nr 48).
Punkty Doświadczenia: 2000

50. Droga do Merdariona
Sanuyem, którego spotkasz w ruinach, może zaprowadzić cię do Merdariona. Należy podążać za nim.
Punkty Doświadczenia: 500

51. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
Merdarion chce, żebyśmy zabili czterech wodzów nieumarłych, kryjących się w ruinach. Wykonujemy cztery zadania o nazwie "Podążaj za Merdarionem" (nr 52). Z tym questem mogą być problemy - czy to z otrzymaniem go, czy póżniej z podróżowaniem u boku Merdariona.
Prastara wiedza: +1
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

52. Podążaj za Merdarionem
Część zadania nr 51. Wykonujemy je czterokrotnie, podążając za Merdarionem do kolejnych dowódców ożywieńców.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

53. Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul
Zabijamy wszystkich orków z okolic świątyni Mora Sul.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500

54. Otwórz świątynię w Mora Sul
Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy (zadania nr 3, 10, 36, 47 i 49), możemy otworzyć świątynię.
Punkty Doświadczenia: 2500

55. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
Dostępne po wykonaniu zadania nr 54. Podążamy za Kayorem.
Punkty Doświadczenia: 1000

56. Oswobodź Mora Sul!
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich w Mora Sul.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 5000

57. Otwórz świątynię w Al Shedim
Kiedy już będziemy mieli wszystkie pięć kluczy do świątyni Al Shedim (zadania nr 10, 11, 12, 13 i 14 w Al Shedim), będziemy mogli ją otworzyć.
Punkty Doświadczenia: 2500


Pustynia Varantu



1. Dotrzyj do Varantu!
Przekraczamy granice Varantu przez przełęcz.
Punkty Doświadczenia: 500

2. Zaprowadź Nefariusa do grobowca Haran Ho
Daleko na północ od Ishtar (północno-zachodni rejon Varantu) znajdziemy Nefariusa. Opowie nam o pewnym grobowcu. Mamy go do niego eskortować.
Punkty Doświadczenia: 2500

3. Zabezpiecz grobowiec
Kontynuacja zadania nr 2. Oczyszczamy grobowiec z pełzaczy.
Punkty Doświadczenia: 1250


http://img.userbars.pl/169/33674.jpg
http://img.userbars.pl/163/32477.png
http://img.userbars.pl/123/24480.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fansite.pun.pl www.kod.pun.pl www.1stpad.pun.pl www.witcher.pun.pl www.mysteamforum.pun.pl